Paydaş Memnuniyeti Ve Bildirim Yönetimi Süreci
2.2. Paydaş Memnuniyeti Ve Bildirim Yönetimi Süreci 2.2.1. Sistem Tasarım Ve Yönetim Süreci 2.2.1.1. Bildirim Ağacı Hazırlama Süreci
2.2.1.2. Bildirim Analiz Cetveli Hazırlama Süreci
2.2.1.3. Yetkilendirme Ve Yürütme Tasarımı Süreci
2.2.2. Bildirim Toplama Süreci 2.2.2.1. Çağrı Merkezi Süreci
2.2.2.2. Üst Yönetim Bildirimleri Süreci
2.2.2.3. Mail Ve Elektronik Haberleşme Süreci
2.2.2.4. Sosyal Medya Süreci
2.2.2.5. Basın Tarama Süreci
2.2.2.6. Anket Ve Değerlendirme Süreci
2.2.3. Bildirim Analiz Ve Çözüm Süreci 2.2.3.1. Gelen Bildirim Analiz Süreci
2.2.3.2. Anında Çözüm Süreci
2.2.3.3. İlgili Birim Yönlendirme Süreci
2.2.4. Değerlendirme Ve Geribildirim Süreci 2.2.4.1. İlgili Birim Çözümü Süreci
2.2.4.2. İlgili Birim Geridönüş Ve Bilgilendirme Süreci
2.2.4.3. Geribildirim Kontrol Süreci
2.2.4.4. Sürecin Değerlendirilmesi Süreci
2.2.5. Sonuçlandırma Ve Mutabakat Süreci 2.2.5.1. Paydaş Memnuniyetini Arttırma Süreci
2.2.5.2. Sık Başvuru Konularında Azaltıcı Önlemler Geliştirme Süreci

Görüşünüz